suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Monday 7 October 2013

29 SUDAH

^ASSALAMUALAIKUM^
SELAMAT HARI TUA BAGI SURIA BINTI KARIM KE 29 TAHUN.
8 SEPTEMBER 1984.
HOSPITAL BESAU MELAKA.

Sudah tentu tuan tanah ini mengucapkan terima kasih tidak terkata kepada
kawan-kawan yang WISH kelahiran saya kali ke 29 #lamadahweh#.
 Terasa diri ini makin tua.
Tetapi perangai dan tingkah laku masih tetap sama.
Dah tentu banyak yang saya fikirkan dimasa hadapan.
Apakah dengan umur yang sebegini menjadikan saya lebih
matang dan bertanggungjawab dalam segala hal.
Baik dari keluaraga, suami, anak-anak, pekerjaan, kehidupan peribadi dan sebagainya.
Cuma pada waktu ini hadiah yang terbesar dalam hidup saya adalah anak-anak.
NUR IMAN AMANI & MUHAMMAD JIBRIEL IMAN.
Kakok & Adixs.

Orang pertama yang sentiasa ingat hari lahir anak perempuan tunggalnya...
Sudah tentu mak saya...
Insan yang sentiasa dihati saya, kalau mak saya ada depan mata.
Selalu saya minta mak saya masak lauk fav saya macam... udang masak lemak cili api ker, ikan parang masak lemak cili api, sotong masak kicap, rendang kerang, ketam masak sup, udang sambal & macam-macam ler.
Xpon mak saya belanja makan atau saya yang belanja diorang makan.
Memang setiap tahun seorang insan yang bergelar MAK x pernah lupakan.
Begitu juga dengan saya bila sudah mempunyai zuriat.

Dan sebenarnya saya x perlukan apa-apa dari insan tersayang.
Cukup sekadar ucapan yang penuh romantik disamping belanja saya makan chicken chop.
Atau nak mudah bagi saya makan coklat ferero rocher.
Kerana saya adalah PENCINTA COKLAT.


P/S : Teringin nak ganti purse baru tapi nak yang orang bagi... haha hint hint hint. 

No comments: