suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Monday 2 September 2013

JURUACARA PERARAKKAN MERDEKA

^ASSALAMUALAIKUM^
 
SELAMAT HARI MERDEKA KE-56 2013.
 
Jangan ditanya apakah sumbangan Negara kepada kita?
Tetapi cuba kita tanya apakah sumbangan kita kepada Negara?
 
Pada hari tersebut saya diberi peluang untuk bergandingan mengacarakan
perhimpunan & perarakkan hari merdeka ke-56 di negeri perlis.
Juga sumbangan kepada Negara juga kan.
 
Saya Suria Binti Karim.
 
Sungguh, tak pernah rasanya tangkap gambau sendiri kemudian tepek untuk tatapan umum.
Ooo begini rasanya... dah macam poyo la pulak.
 
Tempat yang dicuru.
Sepatutnya ni meja hakim-hakim.
 
Cikgu hakim, saya, cikgu fairuz n cikgu yaakob.
Semua cikgu, saya jer cikgi.
 
 
 
 


Bermula dari 1 hingga
V
v
v
v
v
v
v
v
v
V
v
v
v
v
V
v
96
Berbuih mulut gua.
Tapi untuk Negara ku berjuang juga.
 
 
Lakik binik bertugas untuk Negara.
KOo hado?


P/S : Saya anak Malaysia, di bumi ini saya dilahirkan... akan tertumpah jua jasad ke bumi ini.



No comments: