suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Thursday 31 October 2013

02# LUNCH BERIANI KAMBING PUTRA PALACE

^ASSALAMUALAIKUM^

Antara Makanan Yang Sedap Di Perlis.

Kepada Penggemar Nasi Beriani Kambing bek bek.
Disini saya nak promosi nasi beriani kambing bek bek bek.
Walaupun saya bukan penggemar nasi beriani dan segala nasi berwarna termasuk nasi minyak ka,
nasi tomato ka, nasi ujan panas ka  atau apa jua nasi yang berminyak.
Tapi hasil dari aca makan a.k.a penggemar kambing... haha.
Katanya "recomended".
Harga pun sangat berbaloi ler.
Standart yer.

Harga termasuk air yer.
Try ler.

Saya pilih yang ini.
Pada saya biasa-biasa sahaja.
Pada saya gred B kot.

Ini ler rupanya... siap air RM15.90...

Kot la orang luar yang baru datang perlis teringin atau mengidam nak makan ken.
Xyah lah cari 1 Perlis pulak.
Terus ke Putra Palace jer.


P/S: Kadang takot juga... Kot nak mintak sign tambah lg sorang ker... hahaha cuak cuak.

No comments: