suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Thursday 10 October 2013

TUPPERWARE : KEPERLUAN ATAU NAFSU MAK-MAK

^ASSALAMUALAIKUM^
 
Ado sapo yang buleh jawab ko?
 
Sejak dah jadi mak-mak ni, agaknya memang ini lah gayanya.
Kalau masa bujang kemain sibok nak bergaya sakan, nak beli gincu bagai.
Tapi sekarang dah ubah angin.
Try jatuh cinta dengan barang mak-mak pulak.
 
Macam saya bukanlah peminat tegar.
Tapi bila dah masuk alam keibuan tu, kita sibuk nak pikir nak guna kuali cap ayam ke,
piuk cam buaya ker, pinggan mangkuk cap ayun ker atau ape-ape lagi lah kot.
Lagi pon dalam hati ni x sabau nak masuk umah.
Orang kata baik beli siap-siap nanti x yah pikir-pikir da.
Dan ini juga tersenarai dalam wishlist.
 
Jawabannya bukan napsu okey.
Tapi keperluan mak-mak didapur.
 
Ni bekal air dari rumah.
Jimat daaa.
Beli 4 botol.
2 botol saya amik.
Lagi 2 botol saya bagi mak & mak minah kat kampong.
 
Ni paling baru.
Harga RM175.00 dari RM223.00.
Saya beli dekat kak wani tokey besar kat opis ni.
Ada 8 set.
Boleh letak memacam nanti.
Pelaburan tuuu.
Tapi baru bayau RM15.00 HENGGET jer.
Haha hutang tetap hutang ooiiii.
Sebab tu saya nak promote belilah kat kak wani nie.
Amik dulu xkisah bayau bila-bila pon.
Macam ni la orang berniaga kan kan kan.
 
Ni koleksi yang ada kat umah kuarters.
Siap-siap simpan dalam pelastik & ketepikan nanti senang nak pindah.
 
Ni koleksi botol air.
Ada lagi yang saya idam.
Bekas air yang nak bawak g picnic tu.
Saya aimed kaler kuning tapi sekarang xde promotion.
Tunggu tahun depan la pas kak wani beranak... haha.


P/S : Ada orang masih belum pulang TUPPERWARE saya. Tapi saya pulak yang segan nak mintak balik. Boleh cam tu?


No comments: