suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Wednesday 12 August 2015

START MEMASAK DI RUMAH SENDIRI

^ASSALAMUALAUKUM^

Hari jumaat hari tue aku kan da g pasau beli barang basah kan.
So sabtu tue aku kene bertugas jadi juruacara karnival kerjaya kat beseri.
So pepagi buta aku dah bangun wei...
Aku masak nasik, sotong goreng kunyit, telor dadau, panaskan daging masak asam yg aku amik dr umah mak mertuaku...
Buatkan air milo n goreng nuget utk anak-anak aku.

Kira bangga ler... huhuhuhu.
Alhamdulillah, segalanya berjalan lancar.
Walupon sotong goreng kunyit aku terlebih kunyit dia jd payau sikit.
Serba salah aku dibuatnyer, ngape ler terlebih kunyit suria oi... adoi ai.
Xpeler makan je ler heh...
So kira aku skrg mmg dah nk jadi suri rumah sepenuh ler nie... yahuuuuuuu...
Ntah ape2 ler aku nie kan...
Harap aku bertabah dan bertahan...

Pastu terus bersiap nak g BESERI... P. Besau utk tugasan juruacara karnival kerjaya... dadadada.

Pic take by amani.

No comments: