suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Monday 24 August 2015

OUTSTATION LAKI BINI

^ASSALAMUALAIKUM^

Minggu lepas aku kene g K.L... di IPPTAR.
Sebabnya ini kali ke3 aku amik exam kpsl s27...
Hati mana tak keruan wei, dah macam amik SPM ler, tp aku rasa SPM pon x susah gini...
Patutnya minggu hari tu tp diposponkan... aku trima jeler...
Sebenarnya ikutkan nak g atau tak tue terpulang pd diri sendiri...
So utk maju aku pilih utk G... lulus atau tidak itu belakang kira bai.

Tup tup laki aku gtau dia pon kene g kursus kat K.L gak...
Mak ai aku dh pening sebab kitorg buat perjanjian hanya salah sorg dr kitorg jer boleh g...
Takleh dua-dua g sebab yela anak aku masih kecik beb...
Aku malas nk pikir banyak... so aku deal ngn laki aku, apepon kita kene g jugak...
So laki aku g dulu hari senin dan aku g rabu ptg...
Sampai sana dlm kol 10.30 malam dan abis exam laki aku amik kt IPPTAR kol 7 malam...
Kiranya nie kali pertama aku ngn aca tinggalkan anak pd makngah n mak mertua aku...
So fa alhamdulillah sume berjalan lancar...
Dan kitorg nk gelak pon ada sebab mcm mula2 masa kawin dulu...
Turun naik train cam besa... sambil cari tempat makan n borak2 masa macam bercinta dulu...
Jalan sambil pegang tangan gitu, ater dh ader anak ko hengat sempat ker nk pegang2... hahaha.
Kitorg cari barang anak pon kemain banyak lagi... ko tau la anak aku tue...
Yang kirim beli omen la, jam la... pensel kaler la... eh memacam ler...
Utk diri sendiri memang xla, sbb napsu shoping abis dah...

So bila dah penat kitorg pon g pudu utk tunggu bas kol 10.30... ETIKA ekspress.
Tau tau aku bangun kol 6.00pg dah sampai dh...
Lega hati nie x sabau nak jumpa anak dara n teruna omen aku tue...
Allah jer yg tau betapa aku rindu kat anak-anak... huhuhu.
Memang anak-anak aku xde buat hal nangis bagai, bila call rileks jer tanya aku "ummi ayah mana"?
"Ummi balik nanti beli jam kakak tau, ummi nanti beli omen adik tauuuuuu"
Wah diorg tau tak yg aku ada rasa bersalah tinggalkan diorg... huhuhuhu.

Aku dengan selamber sound kt laki aku.."abg nie pra kita nk hanimun kt bali kan..."
Tersedak lagi laki aku... adoi ai.





No comments: