suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Wednesday, 31 July 2013

DEKORASI OPIS YANG SELESA

^ASSALAMUALAIKUM^

Bercerita tentang kerja, memang banyak pengalaman yang sukar untuk dilupakan.
Samada baik atau buruk, pasti jadi kenangan terindah dalam diari hidup kita kan kan kan.
 
Macam saya dari 02.02.2005 sehingga ke hari ini.
Rasanya lama juga berkhidmat dalam Jabatan Kerajaan.
Syukur, mungkin ini yang dikatakan rezki saya.
Bermula di BERNAMA K.L, kemudian ke N.9 dan seterusnya ke Negeri Perlis Darul Sunnah sehingga ke hari ini.
Sudah pasti tempat itu berbeza-beza.
Tapi skop kerja masih sama.
Walaupun persekitaran berubah.

Sekarang ni saya memang selesa coz ada tempat yang selesa untuk bekerja.
Saya x suka sepah-sepah, serabut jer mata.
Dan percaya x, kalu barang tu bergerak dari tempat seinci pun saya boleh tau.
Sebab pagi-pagi bila masuk jer terus saya kemas baru saya duduk.
 
Syawal kian menjelma kan.
Selain dari baju raya dan persiapan rumah bagai.
Opis pon kene la berdekorasi sikit.
Mood nak raya la katakan.
Jom layazzz. 
 
 
 
 




 
 
 
 Pelekat dari belian pampers drypers.
 
Kerusi ni saya beli di Giant Alor Setarrrr. RM 10.00 satu.
 
 Sudut bahan bacaan x banyak sangat.
Mano yang hado yola.
 
 
 
P/S : Tempat yang elok dan bersih memainkan peranan penting untuk kita melaksanakan tugas dan tanggungjawap.  
 
 

4 comments:

mohd azhar said...

wahhh..suriaaa..bila hg pi dok perhelih nih..tak habaq pon...iskkk..iskkk..iskk.. keep in touch tauuu..hahahah

selamat berposa ngn selamat hari raya..

mohd azhar said...
This comment has been removed by the author.
Pak Su said...

gambar tu keseluruhan bilik ke

Pak Su said...

Gambr keseluruhan Bilik ke?