suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Friday 13 January 2017

DRESS FROM POPLOOK

ASSALAMMUALAIKUM... HI BEBEH!!!

Hari tu aku ada crita pasai Miss Aurora Kurung Blush Pink.
Now aku nak crita pasai dress aku beli online from POPLOOK.
Ko tau kan aku nie baru pandai dan berjinak dengan barang & shopping online nie.

So now dia mcm dah jd habit plak, setiap hari nak cuci mata depan PC.
Tapi semua atas kita, nama pun pempuan katanya... kan kan kan.

So aku pon memulakan langkah dengan terbekan 1 dress nie... aku beli sebab aku simpan spare untuk event jabatan, untuk pergi kenduri & juga untuk raya... bagus aku kan... ada perancangan... haha hawau jek.


RM 106.00 including GST
  • Fabric - chiffon, fully lined
  • Sleeves - clean sleeve finish, slightly puffy at the shoulder joint
  • Nursing friendly - invisible zip on front
  • Gathered waist
  • Inna is 177cm tall and she is wearing size S
  
 


Aku beli kaler nie dan size S... huhuhu tapi ada gak kaler lain yang ok juz ikut selera ko ler nak kaler ape. Harga pon mampu milik untuk orang biasa macam aku nie.

 
 


 http://poplook.com/en/home/14065-maternity-yekaterina-zip-front-jubah-dress-slate-grey.html

No comments: