suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Wednesday, 18 December 2013

KEMESRAAN DUA BERADIK

^ASSALAMUALAIKUM^

Cerita pasal kakak & adik ni memang banyak benda.
Perangai masing-masing memang berbeza-beza.
Yela, dah nama pun laki & pempuan mesti beza ye dak?

Okey, bila time tengah baik, kemain sayang si kakak pada adik.
Tapi kalau nak cari pasal untuk buat ummi marah, jangan cakap ler.
Boleh jadi singa betina ummi ni.
Masa tu ler tanah bergegau dengau ummi dok jerit-jerit macam mak limah.
Tapi dah nama pon mak-mak ken
Xkan ayah dia plak yang nak jerit-jerit.
Haha nampak sangat si ayah dia kene dera jaga anak oleh ummi dia... hahaha kejam ko suuuuu!!!!!

Tapi no no no okey.
Percaya atau tidak, si ibu akan terasa jika si ayah marah si anak.
Kerana hanya si ibu yang tahu isi hati si anak yang dikandungnya...
Kalau x percaya, cer tanya mak-mak kat luau tu betol ker tak?

Okey jom layan saat mereka berjalan sambil berpimpin tangan.
Saya sangat suka dan rasa sangat beruntung sebab mereka buat hati saya...
Hanya tuhan yang tahu.
























P/S: Semoga mereka saling sayang menyayangi antara 1 sama lain...

2 comments:

Jafida Ns said...

cuya nak no. hp ko....

Jafida Ns said...

cuya no. hp plz