suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Wednesday 9 January 2013

MUKA BARU SAYA

^ASSALAMMUALAIKUM^

Ini permulaan saya, ini juga merupakan blog saya yang baru. Apa yang tercatat disini merupakan apa yang saya lalui sebagai diari untuk kenangan dan tatapan di masa hadapan bersama insan yang saya kasihi. Banyak perkara yang telah disusun bagi mencantikkan lagi susun atur perancangan. Pada tahun baru ini juga, saya memulakan dengan muka baru saya seiring dengan azam dan semangat yang membara untuk menjalani kehidupan dengan lebih bermakna. Yang lama, akan kekal sebagai kenangan dan saya tutup serta simpan serapat mungkin sehingga ia tidak boleh dirungkai. Yang pasti, saya ingin kekalkan momentum positif dalam diri saya agar saya menjadi seseorang yang lebih baik. Semoga tahun baru ini membawa 1001 sinar semangat bagi mengekalkan keseimbangan hingga ke titisan terakhir. Sama-sama kita harapkan yang terbaik.
 
P/S : Perancangan pertama telah bermula, hanya menunggu langkah seterusnya... sama-sama kita teruskan.
 
 

No comments: