suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Friday 19 August 2016

HADIAH PERTAMA DI DAERAH

^ASSALAMUALAIKUM^
Selama 11 tahun kerja dalam jabatan.
Aku x pernah lagi ditempatkan di daerah.
Kira nie daerah pertama yang aku koje...
Hari ni dah masuk minggu ke 2 aku disini... jadi boleh ler serap apa yang ada... so nangis pon sikit sikit jugak... itu pun bila kita rindu pada sesuatu yang dah lepas... macam teringat masa tengah main ngan anak-anak... teringat dulu balik koje ngan aca selalu singgah kedai makan... ish banyak ler.

Yela, bukan senang aku nak dok tempat org, lain ler nie my hometown...
Serius aku cakap... bukan mudah ok, tambah plak aku orang pempuan yang ada anak-anak yang masih kecil... ada suami... tapi bila fikir balik pasti ada hikmah.

Disini pun aku pun xler sensorang sangat, ada geng perempuan.
Wanie nama di beri... amboi comei ibu 3 anak ni, macam anak dara.
Jadi tak sunyi ler... setiap kali keluar, kita akan keluar ber4... aku, wanie, din & asrul.

Yang aku nak cerita harinie adalah... aku dapat hadiah tau.
Tapi hadiah cari sendiri... dan adiah tu takat RM30.00 jer, kalu lebih bajet kene tambah duit sendiri... huhuhu kira ok ler.

Maka hadiah tue ku pilih shawl Hajra.

Cantik kaler nie... dah lama aku cari tapi susah nau nak jumpa.

 

Aku suke... dan seronok plak... tima kaseh SPS.

No comments: