suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Friday 1 April 2016

TUGAS TEMPAT BARU PMR

ASSALAMUALAIKUM

Dah nak hampir 6 bulan aku bertugas kat tempat baru.

Rasa macam baru semalam aku lapor diri kat Japen KL nie.

Hati berdebau-debau siot.

Ntah mana ler aku kene campak.

Tapi aku rasa aku ok jer.

Maklumler, dah nama jadi kuli.

So, kene terima.

Tapi alhamdulillah... koje aku x ler susah sangat dan x ler senang sangat.

Aku harap aku dapat jalankan tanggungjawab.

Baru gaji tue jadi berkat. Tak gitu jemah!!!.

Cepatler aku kompom.

Leh cepat mohon tukau balik utagha nun...

Dah x tahan nie rindu giler aku ngan anak-anak aku...

Rindu betol aku ngan laki aku...

Rindu giler aku ngan rutin aku jadi isteri ngan ummi.

Adoi ai, sabau je ler... aku tau ada hikmah nie... erm sabau je ler kan.

Aku selalu rindu buah hati aku nie.

Susah jugak hidup jauh dari diorg...

Tapi pelah daya aku, rindu tu aku pendam jek...

 

No comments: