suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Monday 2 February 2015

JANGKITAN KULAT PADA KUKU ANAK

^ASSALAMUALAIKUM^

Okey memang aku heran giler masa mula2 ternampak yang kuku si jibriel macam buruk.
Terkejot berok aku weh, eh eh apsal plak ngn kuku jibriel nie... dah macam orang tua jek.
Nak kata cagu, x plak bernanah atau ada darah...

So lebih kurang dalam 5 hari gak la aku biau jek.
Pastu baru aku bawak g jumpa pakar kulit... yang aku heran bukan si jibriel, tapi herankan doktor tue...
Dia plak tanya aku nie sebab ape ek?
Haha nak gelak aku weh, dah macam aku tau plak...

Okey doktor tue amik kuku jibriel pastu katanya nak antau makmal...

So aku okey jer ler... apoimen 23/2/15 pas gaya cina...
Erm jibriel oh jibriel... apo la kono awak nie ek?
Aku ghase ado 2 sobab eh...
Jangkitan kulat atau...
Darah kotor... huhuhu.




My name Dr. Jibriel Iman.

Dua ubat titik.
Satu untuk siang... dan 1 untuk malam menjelma...


No comments: