suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Thursday 1 January 2015

TAHUN BARU 2015

^ASSALAMUALAIKUM^

Syukur, aku masih lagi bernafas dan menyedut udara MU.
Sungguh terlalu cepat masa berlalu...
Aku, banyak yang ingin perbaiki.
Dan sentiasa berharap yang tahun BARU 2015 ini lebih bermakna.

Ya, mengharapkan perkara yang indah2 belaka.
Tapi mustahil sebab apa jua ujian yang datang, pasti ada hikmah.
Cuma jadikan aku seorang yang tabah dan tidak mudah jatuh kalah bila berdepan.

Banyak yang aku belajar pada tahun sudah.
Betul, aku hilang sesuatu tapi DIA ganti dengan 10 yang lebih baik.


Kita akan jalani hidup ini dengan hati yang tabah.
Aduhai hati... dengar, rasa, hayati dan nikmati...
Lalu sampaikan salam pada mereka yang memerhati...
Kerana mereka juga sebahagian dari hati ini...

No comments: