suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Friday 21 November 2014

SAYA SI PENYEWA KERETA VIVA

^ASSALAMUALAIKUM^

Teringat dulu masa mula-mula nak beli kereta tahun 2009.

Pening kepala pikir nak beli kereta ape...

Besau kecik, auto ke manual ker..?

 Serius cakap pakai auto mmg senang dan mudah...

Tekan jek berdesup desap pergi...

Sure kaki x sakit weh...

Minyak pon sikit lebih kurang jek...

Nak kata jimat x jimat tapi boleh ler tuang 10 hengget, jauh gak la KM nyer.

Alhamdulillah, nie kereta yg dibawa kehulu kehilir x tentu arah...

Tapi banyak berjasa utk kerja ler...

Dan balik melaka...

Dan sekarang nie... reski cabang baru...

 Haku buat sewa utk org dari langkawi yang nak naik tanah darat... yang turun di kuala perlis.

Mula-mula dulu aku sajer try sewa dekat kak sarah...

Kak sarah nie, tokey kete sewa n homestay kt langkawi...

Ape-ape leh call kak Maisarah...
Tambah2 bila time cuti sekolah nie...
012-55707071(Whatsup)
013-47706807
Atau g terjah blog dia yer...


Banyak kali juga bila dia nak keluar ke darat turun kuala perlis dia rojer aku utk sewa kete...

Geng APMM, kawan husband dia yang selalu sewa kat haku...

So memang aku dah ada pelanggan tetaplah skrg...

Insha Allah minggu nie pun ader penyewa.. alhamdulilah.

So kalu korg yang dari langkawi kot ler nak turun sini, nak g jenjalan ke Taman Ulau ker, Padang Besau ker... Pulau Pinang ker... K.L ker... Giant ker haha.

Boleh jer rojer aku sewa kete aku.

Tak yah susah-susah cari kete sewa lain...

Kat haku jer senang... huhuhu tapi biba jer ler...

Kereta obesea lom mampu lg okeh...

Pe-pe hal rojer jek aku...

Ko turun jek dari fery, kat tangga fery biba haku tunggu ko... haha.

012-481 7970 (makcik suria)

Ada iklan sikit bawah nie...
v
v
v
v
v
v
Sajer nak gtau...
Haku menang boling bebeh... alhamdulillah...
Doakan yer kengkawan...
Kalu kita gembira dengan kejayaan org lain, insha allah kita juga akan berjaya dan kene tempiasnya.

Lagi 1...
Nie ikan kering haruan...
Orang bagi kat aku...
Kalu korang rasa nak cuba... nanti aku tanyakan pakcik yang bagi kat aku nie...
Dia jual ke tak..?
Kalu jual korg beli ler... hehe tapi kat aku dia bagi jek...
Reski tue...


Pekasam jugak...
Mesti air liur korang meleleh leleh kan...
Slurpppppppp!!!!!



#ingatanbersama#
Haku pernah dengar orang cakap...
"rezeki tue ada dimana kita bekerja".

No comments: