suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Monday 28 April 2014

SIAPA SINGA SEBENARNYA

^ASSALAMUALAIKUM^

Baru-baru nie kan kitorg ada program melibatkan pelajar sekolah menengah tau...
Untuk kali nie firstime jabatan kitorg kene handle kem nie...
Nak-nak fasilitator....
"Maaf saya buka mok tiyi... SAYA FASILITATOR YA"... huhuhu padahal memang mok tiyi pong... huhuhu...
So di pengakhiran program memang akan buat persembahan kumpulan ler kan...
Nie kumpulan ROASTER punya persembahan berbentuk nyanyian...
Bukan kumpulan kita yer...

Masa tengah diorang menyanyi tu kan...
Tetiba ada ayat kuar kata gua singa beb... huhuhu...
Gua x puas ati sebab x berapa nak dengau kan...
So gua mintak ler skrip diorg...
Bila dah baca baru ler tau...
Oooooooooo korang kata gua singa...
Tapi yang best gua ada kakngah n kaklong besar punya SINGA.... huhuhu...
X sangka i noksss...


Sekian sahaja... cerita tentang warkah...




No comments: