suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Tuesday 18 June 2013

OH PUSPANITA

^ASSALAMUALAIKUM^
 
Putra Palace/2.30petang
Majlis Hi Tea Bersama DYMM Tuanku Raja Perempuan Perlis
Anjuran Kerajaan Negeri Dan Puspanita Negeri Perlis.
 
(Kali ke-9)
 
 Terpaksa pakai baju raya nie huwaaaa!!!
Baru saya perasan, shawl saya sama kaler ngan tirai belakang tu...
hahaha lain kedai okey...

Gift...
 
 
Walaupun saya bekerja dalam jabatan kerajaan tapi jujurnya saya bukan ahli puspanita.
Kabaunya kalau nak join kene isi borang… antara perkara yang paling saya x gemar dalam hidup adalah isi boring.
Borang kahwin dulu pun amik masa seminggu nak isi, inikan pula borang nak jadi ahli.
Tapi kalau isi borang nak bagi duit ...
itu adalah perkara yang paling saya suka dan saya sangat berharap kalau itu yang berlaku… uhuhu… sah mata duitan kan kan kan.
Hari tu saya yang jadi juruacaranya, DYMM Tuanku Raja Perempuan Perlis.
Serius saya sebenarnya tidak berminat dengan program yang ala-ala kene jadi DJ coz itu semua kene do homework.
Tapi disebabkan orang minta tolong x pe, I try my best… atleast ada pengalaman yang baru… macamana nak handle program santai yang ada RAJA… huh.
Serius sangat mencabar pada saya. Juz tunggu payment x dapat lagi… erk… sepatutnya "upah sesorang itu dibayau sebelum peluhnya kering" okey… errrrrrr:-(
N now baru saya tau apa beza puspanita n baidunita… puspanita ni ahlinya adalah kakitangan kerajaan dan isteri-isteri pegawai kerajaan.
Manakala baidunita ini adalah isteri wakil-wakil rakyat.
Dalam pada itu, ada orang offer saya join jadi DJ orang kahwin.
Bukan saya x nak, tapi saya kurang minat walaupun saya dijanjikan bayaran.

 
P/S : Apa beza DJ & VJ..?

 

No comments: