suria.karim.1@facebook.com

CINCALOK CINTA PEKASAM

Monday, 15 April 2013

TIPS : SI KAKAK PAKAI ANTING-ANTING/SUBANG

^ASSALAMUALAIKUM^
 
Tahukah sejak bila anak dara saya sudah bertindik dan memakai anting-anting?
 
Hehe... mai nak cito ciket.
 
Masa tu umur kakak baru 1 tahun 2 bulan.
Saya balik melaka sebab tunggu hari nak bersalinkan dak jibriel.
So jenjalan di kedai emas kat pekan Jasin tu.
Mak ai pun suggest jom tindik telinga kakak... mesti cantik... apa tunggu lagi, jom ler.
 
So, bila ada peluang, terus jer suh orang kedai mas
tu tembak n harganya pun kira murah dalam "rm12.00" termasuk subang tu.
 
Masa mula-mula tu kakak nangis gak coz terperanjat kot kene tembak n rasa kebas,
tapi xkan nak tindik sobolah jer kan... apa rupa plak.
Tunggu 5 minit then tembak lagi sebelah... dia nangis sekejap jer.
Dah pujuk-pujuk bagai terus okey dan mulalah babak puji memuji... uhuhu...
 
 
 
Tips:-
 
  • Tindik anak perempuan yer masa umur belum masuk setahun yer.(tak tahu nak membantah).
  •  
  • Pakaikan anting-anting yang susah untuk tertanggal atau tercabut.
  •  
  • Puji kecantikan anak supaya dia akan terus suka dan rasa bila pakai orang pandang cantik.(perasan jer lebih kan kan kan)..:-)
  
 
Nie gambau masa subang lama... sebelah dah hilang... maka kene ganti baru.
 

 Ni subang yang baru... harga pun kira okey kot... rm180.00 jor...
2 kali tercabut tapi dah nama rezki tercabut pun masih leh jumpa juga...
 
 
 
 
 
  


 
Saya suka coz kakak nampak macam anak dara jer tau... so saya tidak punya masalah bab pakai anting-anting ni. Dia pun nampak okey, dah selesa n serasi kot... goog girl.



2 comments:

With Julia said...

wowwwww kakak sgt cantik bila pakai anting2 yg kedua tuh...best yer ada anak girl leh pakaikan anting2.... :)

hainom OKje said...

hehe...betul 2 kang kalau dah berakal banyak pulak cengkadaknyakan...